Pages

Sunday 26 August 2012

Boleh pula tanpa Alpha Lipid SDII?

'Boleh plak turun berat badan ko tanpa Alpha Lipid SDII?'

'Siapa kata?'

'Ko yang kata kat post sebelum ni tu?'

'Yang ni ke KLIK SINI UNTUK BAB05'

'Ya lah!!!'

Ok, kalau rujuk post yang itu, cuba teliti betul-betul apa maklumat yang nak disampaikan. Fahami dan selami isi hati saya (ohh).

Dalam masa seminggu saya tidak ambil Alpha Lipid SDII, ditambah juga dengan pemakanan yang tidak mengikut disiplin diet, ianya merupakan satu bukti bahawa: Bila dah dapat berat badan ideal, tak payah minum Alpha Lipid SDII pun berat badan still mentain, tidak naik!

Tak faham lagi? Ok. Saya simpulkan, seminggu itu sebagai minggu ujian untuk melihat adakah berat badan akan naik apabila tidak lagi berdiet dan tidak lagi beralpha lipid sdII. (tukar misi nampak?? hehe). Keputusan yang saya perolehi membuktikan bahawa berat badan masih ideal! Jadi, tidak timbul isu 'alah, bila ko berenti minum Alpha Lipid SDII, naik balik la badan ko'.

Tentu ramai yang dengar orang yang cakap macam tu kat kita kan? Kita? hehe.. Ya la.. kita la yang bercita-cita tinggi nak turunkan berat badan ni. Ada aje ayat-ayat menjatuhkan moral kita, menjatuhkan semangat kita. Takpe, lantak la mulut orang apa nak kata. Pedulikan. Diikutkan kata orang, sampai bila-bila kita tak jadi diri sendiri. Pedulikan!

Saya masih minum Alpha Lipid SDII. Kerana saya masih lagi menuju berat badan idaman. Huhu. Anda bagaimana. Takpe, anda adalah apa yang anda fikirkan! Alpha Lipid SDII membantu anda menurunkan berat badan dengan efektif dan berkesan!

Ops, lupa nak cakap, gambar hiasan itu adalah sehari sebelum menyambut Syawal 1433. Gambar hiasan jee.. Takde apa-apa istimewanya pun gambar tu.. heee.

No comments:

Post a Comment