Pages

Tuesday 14 August 2012

Salam Diet Untuk Semua


Bismillah. Assalamualaikum wbt. Selamat Datang saya ucapkan kepada semua pengunjung blog ini. Secara rasmi blog ini saya daftarkan pada hari Selasa, 15hb Ogos 2012 bersamaan 26 Ramadan 1433.

Dengan niat utama mahu berkongsi pengalaman bersama kalian semua, blog ini saya khususnya untuk berkongsi maklumat, cerita, pengalaman dan sebagainya berkaitan cara hidup sihat khususnya melalui program penurunan berat badan.

Saya telah melalui proses penurunan berat badan pada awal Ramadan yang lepas. Di dalam blog ini saya akan cerita sedikit sebanyak pengalaman saya yang tak seberapa bersama anda semua. Walaupun, penurunan tidaklah banyak sangat, sekitar 10kg sahaja dalam masa sebulan, tetapi ianya merupakan satu perkara yang saya sangat seronok untuk berkongsi bersama kalian semua. Insyallah teruskan minat anda untuk mengetahui dengan lebih lanjut berkaitan pemakanan, kesihatan, diet dan penurunan berat badan.


No comments:

Post a Comment