Pages

Sunday 4 May 2014

Diet semula

Bismillah.
Hari ini 5hb Mei 2014.

Saya mengumumkan bahawa saya akan mulakan program diet saya bermula hari ini.

Pagi tadi saya timbang berat badan. Dengan berkain pelikat dan baju tshirt. 84.1kg.

Wow! Saya pun terkejut. Sebelum ni berat paling berat pun adalah 83kg. Manakan tidak  semalam saya makan mmg tak hengat punya.

Semalam, tghari makan nasi lauk ayam kari dan sayur. Then jam 4.30 ptg makan kuih 4 biji. Jam 6.30 petang makan burger double cheese mcd dan fries. Jam 7.30 makan ayam goreng kfc dan nasi. Lepas tu mkn buah mangga.

Dan sebelum tidur, makan nasi kfc jam 12.30 malam. Mmg gila!

So, mula diet hari ini. Tapi hari ni ada kursus. Sarapan yg disediakan aduhhhh... Roti cheese dan mi goreng. Terpaksa makan.

Tapi takpe. Diet akan diteruskan. Optimis!

No comments:

Post a Comment